[DX] Code Red jäynää netissä ym.

Aamennusta eli huomentapäivää!

Jotkut pelleilijät näkyivät esiintyvän netissä maanantai-iltana eräällä chat-saitilla parina postituslistan jäsenenä. Code Redin vai minkäkö lie "madon" avulla sitten haalineet informaatiota mm. listan meilivaihdosta jne.

No, tällaista sattuu; eipä ole ensimmäinen kerta, kun netissä törmää siihen, että joku tekee jonkun nimiin aivan mitä haluaa. Joskus vuosia sitten mm. sain todeta olevani itse eräällä keskustelupalstalla peräti kolmena kappaleena yhtäaikaisesti (silloin skabattiin naisista ;-)  No, tällaista sattuu... Ja joskus on sattunut niin, että jonkun hyvinkin läheisen tuttavan nimimerkkiä tai persoonaa on "raiskattu" chateissa tms. paikoissa aivan mielin määrin. Raivostuttaa moinen, mutta minkäs sille voi, kun "nörtit" innostuvat kikkailemaan.

Itse olen joutunut viime aikoina hyvinkin ronkkimisen, ettenkö peräti kräkkäyksen kohteeksi, koska teen pitkäaikaista ja mittavaa kartoitustyötä mm. talousalan eri julkaisujen - ennen kaikkea verkkojulkaisujen - sekä eri informaatio-/uutislähteiden nopeudesta ja luotettavuudesta sekä analysoin eri tyyppisten osakkeiden käyttäytymistä sekä erilaisten kaupankäyntimallien kannattavuutta ja toimivuutta eri luonteisina sijoitusajankohtina; on tullut tehdyksi tuota pohjatyötä jo syksystä lähtien.

Alpo: voipi olla, että menee jonkin aikaa ennenkuin ehdin kirjoittaa juttua SWR:sta tai ylipäätään mitään kesisjuttuja, mutta sitä vartenhan minä kuvailinkin useammanlaisia aiheita, että sain kuvitusta pidemmän aikavälin juttutuotantoon.

JPI: Oikeus fotojen käyttöön on yksiselitteisesti selvinnyt eli niitä voi käyttää RM:ssa vapaasti. Digien pitäisi lähtemän huomenna liiton osoitteeseen. Paperikopsuja ja negoja tai Romppua tulee myöhemmin, kunhan ehdin vedättää nuo kinofilmit rompulle.

RKO: jos luet tämän, niin lähetäpä minulle postitse käyntikorttisi (gesmi- jne. numeroasi kun tarvitsen): täytyy sopia jossain vaiheessa telehastattelusta tai sitten odotella, josko olisit tulossa jossain vaiheessa taas Suomeen päin.

Pitäisiköhän palata töihin, että pääsisi lomalle;-)

73's de IS