Vs: [DX] Keskiaaltotilastot

> Vuoden 00-01 kekiaaltotilaston lupasi Mauno Ritola (MR) ystävällisesti
> koota kun loppukesästä loma alkaa. Itse teen loppukesästä / alku syksystä
> 99-00 jenkit ja ibsut, kun tarvittavat ohjelmat koneeseeni saadan
> laitettua.

Moi

Eli tilanne katsaus:

00-01 tilasto lienee n. puoli välissä. Viimeksi kuin olin Maunon kanssa
yhteydessä hän ilmoitti koittavansa saada sen valmiiksi ensi kuun puoli
väliin mennessä. Koko tilasto yksin tehtynä on varsin työläs !

99-00 jenkit ja ibsut pääsevät etenemään kun koneeseeni saadaan asennettua
tarvittavat
ohjelmat, mikä toivottavasti tapahtuu lähiaikoina.

Ongelmana tuntuu olevan se että kaikki haluavat lukea tilastoja mutta
ketään ei saada niitä tekemään... tässä samalla voinkin kysellä onko
vapaaehtoisia kauden 01-02 tilastoa tekemään ?

T: JPI