Sent: Saturday, October 13, 2001 6:41 PM
Subject: [DX] Jippii!

Jippii teki sen taas,

Sähköpostini oli poikki noin 24 tuntia perjantain puolipäivästä lauantain puolipäivään. Sama juttu on toistunut jo kolmesti kuukauden sisällä!!! Osa minulle postia lähettäneistä on saanut viestin, ettei meikäläisen osoitetta ole olemassakaan, osa puolestaan ei ole saanut mitään viestiä, postit vain ovat kadonneet. Näin ne työpuolen tarjouspyynnöt ja privaattipuolen verifioinnit katoavat savuna ilmaan. Kuka korvaa?

Olen joutunut Jippiille Iconin kautta ja tämä 'suhde' päättyy heti seuraavana mahdollisena arkipäivänä eli ensi maanantaina.

Onko muilla vastaavia kokemuksia Jippiistä?

T: Jim