[DX] Jippii nyppii!

Listalla kyseltiin mielipiteitä Saunalahti-Jippii -nettifirmasta.
Kerronpa omat kokemukseni, sillä irtisanoin tänään liittymäni.
Tästä lähtien ainoa osoitteeni on
jmantyla@xxxxxxxxxx
Toinen osoite jmantyla@xxxxxx, jonne tilasin mm. FM-dx-listaa, ei
ole toiminut kahteen viikkoon.  Inbox ei yksinkertaisesti aukea,
ei millään poppakonstilla.  Ensimmäisen kerran dlc-osoite
(nyk. Saunalahti-Jippii) kaatui syyskuun lopulla.  Tuolloinkin
meilejä katosi eikä niitä palautettu lupauksista huolimatta.
Seuraavan kerran dlc-osoite lakkasi toimimasta 12.10.  Olen
tehnyt asiasta kolme valitusta, johon yhteenkään ei ole edes
vastattu.  Ala-arvoisinta on Jippiin vikailmoituspuhelin, joka
tosiasiassa on automaattinen puhelinvastaaja.  Mahtaako sinne
jätettyjä viestejä kukaan edes kuunnella?
Onneksi QSL-postia en ole koskaan pyytänyt dlc-osoitteeseen.
Ja onneksi pienellä Kaapeli-nettiosuuskunnalla on nykyään
valtakunnalliset soittosarjat, joten suurempaa katastrofia ei
päässyt tapahtumaan.
Ohessa liitetiedostona Naomi Klein -tyylillä tehty nologo...

JM
Jorma Mäntylä
Kangasala
jmantyla@xxxxxxxxxx