[DX] Samorodinka, pisteet, ohjelmat ja silleen...

[DX] Samorodinka, pisteet, ohjelmat ja silleen...

Tota noin... ei mennä minnekään pidemmälle tämän kanssa, jos kansa ei halua... MUTTA minusta "humppapiraateista" pitäisi antaa mieluummin piste kuin yksitotisista glandestaineista... Poliittisia oloja saa ja voidaan toki kritisoida radioitsekin, mutta kyllä minä kuuntelen mieluummin "kevyempiä vaihtoehtoja". Eli kevyttä musaa ja kevyttä huulenheittoa... Maailma on niin täynnä vakavaa paskaa, etten oikein sulata sitä harrasteaikanani.... Vaikka olenkin alue ja yhteiskuntapoliittisesti valveutunut (vai olenko?) ja haluan, että asiat hoidetaan oikeudenmukaisesti, mutta silti....  Asiallisia asia- ja uutisasemia toki kuuntelen mielelläni, mutta paatos, no way...

Ugh, olen puhunut (taas),
Alpo
PS. FFFR on tietysti kapinaa sekin, mutta ovatkohan kaikki hakeneet edes lupaa lähetyksilleen? Epäilen.... Ja sitten pisteuudistukseen, jossa jokaisesta itsenäisestä lähettimestä annetaan oma piste.... Itse noudatan sitä omassa pistelaskennassani yksityisesti, mutta olen toki sopeutunut SDXL:n käytäntöön kerhotasolla.... Joten EN ESITÄ MALLIANIkenenkään käyttöön sen enempää...