Re: Vs: [DX] x-bandin aussit. LA 3280

Tervehdys Tarmo,

oletko muuten jo testannut MFJ:tä, kelithän tosin eivät ole olleet
enää pitkään aikaan kovin kummoiset jotta ihan tuloksiakin saisi
aikaiseksi. Noista x-bandin asemista vielä sen verran, että kunnon
wanha takakeila ottaa niitä parhaiten, kun taas lyhyet beveraget
ovat parempia alle 1400 kHz. Ensi kesänä täytyy vielä vähän
viritellä toista beveragea, sen etu-takasuhde jostain syystä
heikkeni selvästi, kun vaihdoin maadoitusta, sovitusmuuntajaa ja
lähtöpisteen korkeutta. En vain tiedä mikä noista muutoksista
vaikutti ominaisuuksiin eniten joten täytyy ottaa homma uusiksi
muutos kerrallaan.

MKA