[DX] (no subject)

Olen tässä reillusti yli tunnin yrittänyt saada luettua kaikkia sähköpostejani, mutta hidasta tuntuupi olevan sillä viestien mukana on ollut useita isoja jopa yli 3 megan liitetiedostoja. Homma on vähän turhauttavaa, kun käyttän vielä modeemia, joten pyydän, että ette lähetä tällä dx-listalla tai minulle suoraan kotisähköpostiini isoja liitetiedostoja (max. koko ehdottomasti 1Mb). Jos liiteitä haluatte minulle  niin lähettäkää ne minulle töihin hannu.asikainen@xxxxxxx

Hyvää DX-vuotta 2002 kaikille.

HAS