Vs: [DX] 6GS & digitaalinen audio & cd-levy

Vs: [DX] 6GS & digitaalinen audio & cd-levy

No moi, tähän varman oli jo joku vastannutkin, mutta kun en enää lue kuin "satuntaotannalla" näitä postejakaan...  Joo, itse olen tehnyt näitä äänicd-systeemejä n. parin vuoden ajan ja ainakin tuonkin ikäsisellä HP:n 9100 sarjan polttavalla ja Easy Creatorilla on mahdollista tehdä monenmoisia cd:tä ml. "musiikkiplätyt", jotka kyllä soivat koneessa kuin koneessa....

Oikeastaan äänen, tietokoneiden ja eri äänilähteiden ja tallennusvälineiden kanssa tulee puuhasteltua paljonkin... KAIKKI  osaamani niin tällä kuin melkein millä muulla tahansa alalla on "kantapään kautta opittua" ts. varmaan alkeellista ja monin paikoin tietämättömyyden takia typerästikin hoidettua...  Mutta kummasti monia ihmeellisiäkin asioita on tullut aikaansaaduksi...

Oman kehumisen löyhkässä avaan tässä vaiheessa ikkunaa ja lopetan vaahtoamisen...

Ystävällisin terveisin kaikkialle,
Alpo