[DX] Unid 1350

Olen muutamana yönä antanut MR:n vinkaamaan Messier-ajastusohjelman hoitaa kuuntelun puolestani ja kokemukset ohjelmasta ovat positiiviset.Ohjelman voi ajastaa tallentamaan radiosta tulevan signaalin PC:n kovalevylle mp3-muotoon haluttuna ajankohtana esim. 2 min tasatunnein ja aamulla on sitten helppo tarkistaa, jäikö haaviin mitään erityistä.

Olen tarkkaillut taajuutta 1350 kHz säännöllisesti ja kelien nyt parannuttua tuloksena on ollut SA-asemien signaaleja, mutta idit ovat jääneet puuttumaan, kunnes 25.2. tärppäsi. Heikosti kuuluvan aseman id kuuluu klo 0000 UTC  jotensakin "La ese efe cienta ... la musica ... treinta y tres ... cincuenta AM". Toisessa pätkässä klo 0059 kuuluu myös id:n alku "La ese efe cienta y nueve ..." Aseman formaatti tuntui olevan musiikkivoittoinen (salsa?). Olisiko aseman slogan "SF109" FM-taajuuden mukaan? Onko kellään tietoa tai epäilystä aseman identiteetistä?

73's
TEJ