Re: [DX] 1305

----- Original Message -----
From: "Martti Karimies" <martti.karimies@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>

> onkos tämä venakko jo häipynyt johonkin? Eilen illalla taajuudella
> oli jo hiljaista. Olisikohan tässäkin jo käynyt tyypillisen venäläisen
> yritystarinan mukaisesti:

Kuuluu nyt päivällä ja JUSsin havaintojen mukaan lopettaa 1800 UT.

> [...]
> länsimainen partneri) Paikallisesta asukista tulee pääjohtaja joka
> osaa delegoida suuriäänisesti asiat muille. Pääjohtajalle ostetaan
> ensin kallis auto. Alipalkattuja henkilöitä otetaan reilusti
> olemattomia töitä tekemään. Toimistossa on tekniikka viimeisen
> päälle ja se on hyvin sisustettu. Jossain vaiheessa huomataan,
> että rahat ovat loppumassa, kun mitään muuta ei ole saatu
> aikaiseksi kuin kuluja, jne. Viimeiseksi yleensä viedään
> länsimaisen partnerin viimeisetkin rahat jotenkin huijaamallla tai
> otetaan yritys kokonaan haltuun ja myydään omaisuus halvalla

Radioasemien osalta kusetus ei ole tainnut onnistua niin hyvin kuin muilla aloilla. Mutta monet radioasemat lähettävät niin kauan kuin saavat lähetysaikaa velaksi. Tästä 1305:stä huhutaan että saattaa olla itse asiassa hallituksen asema, joten voi olla pitkäaikainenkin riesa.
Tietääkö kukaan muuten, mikä on R Sputnikin nykyinen omistuspohja? Onko Russkoye Radio mukana?

73, MR