[DX] Myydään

Moi

Nurkat ovat täynnä radioita ja DX kirjoja joten myyn pari radiota ja kirjaa pois:

SONY ICF-SW 1000T. Paras (WRTH) pieni maailmanradio, jossa myös kasettisoitin. Maksoi aikoinaan 670 euroa, nyt hinta jo noussut. Vain muutamia kertoja käytetty. Nyt hintaan 335 euroa. On mielestäni paras luokassaan. SUOSITTELEN !

SANGEAN ATS 305. Pieni maailmanradio RDS- toiminolla. On ollut mulla matka ja yöradiona. Uuden hinta 125 euroa. Tämä yksilö on pikkaisen pintaviallinen (muutama naarmu)  joten 50 euroa on käypä hinta ?.

WRTH 2000. Muovipäällystetty ja hyvässä kunnossa. 15 euroa.

EUROPEAN FM HANDBOOK 2001. Täysin uusi (=avaamaton). Myyn pois koska on jo yksi kappale aikaisemmin = eli tuli minulle lahjana joten puoleenhintaan lähtee: Suomen Radioamatööritarvike näyttää myyvän tätä hintaa 46 euroa joten lienee 23 käypä hinta.

Jos joku kaipaa AM logia siis USA:n ja Kandan keskiaaltoasemista löytyy niitä minulta parin vuoden ajalta. Tiedustele ?

T: JPI