VS: [DX] 6100 unid

Hei Vesa.
R Ecclesia taitaa tulla ääneen tällä jaksolla vasta
myöhemmin (1900), eikä se oikein sovi kuvioon
muutenkaan kielensä ja formaattinsa takia.
Kyzyl voisi olla mahdollinen. Muistelen sen kuitenkin
olleen hiukan jakson yläpuolella, ehkä joku
300-500Hz aiemmin. Ja lähettääkö se lokaalia
tuohon aikaan. Kieliasu ei oikein mielestäni
istu tähän. Kuuluvuus oli heikko, joten saatan
olla väärässä. Täytyy monitoroida taajuutta,
kunhan aikaa löytyy. Kiitos kommenteista.
73 JSA

---
Jokos ilmoittauduit Yyterin kokoukseen? Jos et, niin nyt toimeksi. Lisätiedot os. http://www.sdxl.org/edxc/edxc2002.html. Ja ajankohtahan on elokuun puoliväli. Siellä nähdään!