VS: VS: [DX] 6100 unid

Moi Mauno.
Kiitos vinkistä. Ehdin tänään (25/8) kopaista
taajuutta 6100 silloin tällöin. 1533 jaksolla oli
kaksi asemaa. Toinen oli //5005 eli Nepal on
tosiaan nykyään myös tällä jaksolla. Kumma kyllä
tsekatessani 1552 jaksoa uudelleen Nepal oli
häipynyt sieltä, samoin kuin 5005 oli vaiti. Tuo
toinen asema 6100:lla veteli välillä todella raskaita
ja pateettisia kuoro-performansseja. Muutamasta
harvasta kuulutuksesta ja musiikista päätellen se
oli Pyongyang. Muuta ei jaksolla 1700UTC mennessä
kuulunut. Eli Nepal voisi olla kuulemani unid.
Täytyy vielä arkipäivinä katsella mitä jaksolla kuuluu.
Tnx, 73 JSA