Vas: Re: [DX] VoA 3940 via Hong Kong???

> Lähettäjä: Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxx>
> Päivä: 21.10.2002 09:55
> Vastaanottaja: Vesa Hienonen <vesa.hienonen@xxxxxxxxxx>
> Tiedoksi (cc): dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
> Otsikko: Re: [DX] VoA 3940 via Hong Kong???
>
> Lauantain ja sunnuntain valisena yona RTVHK kuului
> oikein hyvin, mutta ei silloin mitaan VoA:a kuulunut.
> Olin taajuudella 19.10. jo 21.15UTC, jolloin tuli 1000 Hz
> vinkua.  Tunnari alkoi 21.33 ja sitten idit +
> saatiedotuksia purjehduskilpailun osanottajille.

Jeps, samat havainnot itsellänikin lauantain ja sunnuntain väliseltä yöltä eli vinkua ilman VoA:a, mutta viime yönä eli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä VoA:n ohjelma siis kummitteli taajuudella. Pitää vielä tänä iltana penkoa minidiscin tallennetta, sillä käynnistin tallennuksen 2130 UTC eli VoA-uutisten alkaessa ja sitä piisaa aina Hong Kongin säätiedotuksen päättymiseen 2144 UTC asti.

73's VHI