----------
Lähettäjä: Juha Ignatius <juha.ignatius@xxxxxxxxxxx>
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: Re: [DX] R Studio X phony QSLs
Päivä: 11. joulukuuta 2002 12:38

Moi  Ei tätä meidän harrastusta kannata liian vakavasti ottaa. Väittäisin että jokaisella on ainakin yksi vastaus joka ei ole "oikea". Sitten on lukematon määrä lappuja joita ei ole allekirjoittanut ihminen joka ei tiedä asiasta mitään... Suosittelen etenkin näinä aikoina vaan keskittymään asemien kuunteluun ja siitä ilon saamiseen. Ja kun joskus joku asema vastaa niin tyytyväisenä sen bonuksena ajattelemaan, oli vastaus sitten millainen tahansa. Pääasiana on se että itse tietää aseman kuulleensa. Tämä on minun vaatimaton mielipiteeni eikä sidä pidä ottaa liian vakavasti.  T: JPI

----- Original Message ----- From: Per-Ole Stenman <mailto:pstenman@xxxxxxxx> To: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx <mailto:dx@xxxxxxxxxxxxxxxx> Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:02 PM Subject: Vs: [DX] R Studio X phony QSLs
Tämä pitää paikkansa, mutta vaikea huomata koska ko. henkilöllä on aseman tarrat hallussa, ja jossain vaiheessa he ovat olleet yhteydessä, koska Dario mm. tiesi kaikki yksityiskohdat asemasta.  Toisaalta tämä Darion väsäämän QSL-kirjeen on kyllä niin kaukana aseman logosta kun olla ja voi (Darion QSL:ssä muistaakseni pyöreä maapallo, kun taas aseman virallisessa kirjeessä on X-tunnusmerkkinä). Eli jo se pistää miettimään että olisiko nyt oikea henkilö vastannut raporttiin. Ei kai siinä muuta kun väsätä uudet raportit mikäli sattuu olemaan "väärä" QSL mapissa!
POS