Re: [DX] kelitietoa

Täytyy nuo SK:n mitat kysyä HPU:lta.
Juuri tuo lännen vaimeneminen (esim. ruatsalainen 1584) tuli Kazilla + loopilla hikisesti kun länsilangallani se kuului "jatkuvasti". Tässä ei radioilla AOR / NRDt ole mielestäni merkitystä.
Luulin että Kaz on aika ympäri vastaanottava ja vain nolla suunta on merkittävä ?
Täytyy seuraavalla kuuntelu kerralla tuota suuntausta kokeilla. Näillä näkymin seuraava paikallispedis on Santahaminan lähellä, jossa kuitenkin kannattanee Kazin nolla suunnata kohti Santahaminan lähetintä ?

Tuo NRD 545 herätti mielenkiintoa... onko tietoa miten se pärjäisi sinun ITT:n ja Telefunkenin kanssa ?

T: JPI