Re: [DX] Tiedoksi

Minua ei ainakaan kiinnosta. Itse asiassa viime keväänä luovuin
ko. mallia olevasta laitteesta.
Muuten ihan näppärä pikkupeli, mutta äänityskäytössä mielestäni
hankala juuri sen vuoksi, että kun vaihtaa levyn, joutuu
äänitystason säätämään uudelleen. Säätö ei suinkaan käy kuten
pöytälaitteissa, eli potikkaa kääntämällä, vaan menusta pitää
hakea säätö ja sitten nappia painelemalla säätää se kohdalleen
ja aikaa tuhraantuu.
Oletussäätö oli ainakin AOR:n ulostulosignaaliin nähden liian
suuri.

73's HPU