[DX] Mahtava vastaus - komeat tarrat!

Tulihan se sieltä! Vuoden viimeinen vastaus?  KOVC-1490 AM joka pitää e-mail osoitteensa auki vain joulun ja uudenvuoden tienoilla, sen jälkeen se tukkeutuu hyvin nopeasti, mikä on tavallista radio aseman hoitamattomalle sähköpostiosoitteelle. Viime vuonna ystäväni Jan-Erik Österholm ilmoitti että KOVC oli vastannut hänelle mutta en ehtinyt ajoissa lähettämään raportin vaan se tuli bumerangina takaisin. Eilen yritin uudestaan tasan vuoden jälkeen ja silloin tärppäsi.
osoite se vanha tuttu dcountry@xxxxxxxxxxx

Mikäli ilmenee vaikeuksia niin minulla on nyt myös v/s Dave Reedin oma osoitteensa. Olemme juuri vaihtaneet monta sähköpostimaileja keskenäämme. Komeat tarrat tosiaan asemalla on. Minulla on tällä hetkellä 3 erilaista, meinaan printata ne laserprinterilla torstaina muovikalvoille aivan niinkuin tarroille pitää tehdä. Yksi niistä oikein iso, saa nähdä mahtuuko vai joudunko pienentämään sitä.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE, ja mikäli henk.koht. tarvitsette Daven osoitetta niin voin antaa sen vielä tänä iltana. Pyrin välttämään antamasta sen yleiseen käyttöön.

73s
POS