RE: [DX] DM:n qsl:t

> Behalf Of Jari Lehtinen
> Eurooppa-QSL-toimittajan ominaisuudessa olen vastaan-
> ottanut puhelimitse huolestuneen tiedustelun. Kysyjä ennakoi
> (suotta?) sitä, että Radio Studio X:n irtisanoutuminen DM:n
> QSL:istä merkitsisi myös vanhojen 80-luvulta peräisin olevien
> Radio Milano Internationalin ja R Europan QSL:ien diskvalifi-
> oimista. Se olisi käsittämätöntä......

No niin, tästähän syntyy mielenkiintoinen soppa.  Täytyy tässä heti
ilmoittaa että en helpolla luovu R Milano Internationalin FM taajuuden
pisteestä, vaan rastupaan mennään.....  Radio Milano Int raportoin 7
kesäkuuta 1987 hotellihuoneessa EDXC kokouksessa Korpilammella, mukana
huoneessa Italo Es keleillä oli silloin itse Mr Dario joten sain suullisen
verifioinnin heti sekä myöhemmin "oikean QSL kirjeen".  Dario oli kyllä
siihen aikaan ymmärtäkseni m.m. R Milano Int ohjelmatekijä.

Vuoden DX asemasta ei ole mulla paljon mielipiteitä kun ei ole tullut
kuunneltua kovinkaan paljon.... Ainoa QSL vuonna 2002 oli SER Radio Asturias
91,1 MHz joten voisi olla mun ehdotus mutta ei taida saada paljon
kannatusta.....

73 de BKL

www.fmdx.com  www.efmh.info  www.mediaplazashop.com