Re: [DX] Unideja

Hei!

Asema on todennäköisesti WCKY Cincinnati OH. Löysin vanhasta NRC:n
DX-Newsistä lokauksen, jossa aseman kerrottiin käyttäneen slogania "13-60
Homer, the Sports Animal". KSCJ ei ole myöskään pois laskuista, koska nuo
urheiluasemat tuntuvat vähän väliä vaihtavan slogania ja ketjua, mutta
todennäköisin on WCKY.

NRC:n lehdissä on uutistoimittajan kannalta vaikeutena se, että kaikki
uusia sloganeja ja muuta tietoa sisältävät asemat eivät ole oikealla
paikalla "Station news and notes", vaan satojen tavallisten lokausten
joukossa. Niiden läpikäyminen on ainakin minulle ylivoimainen tehtävä.

Nyt olen lopettanut DX Newsin tilaamisen, koska netistä löytyy niin paljon
tietoa. Aina kuitenkin on tapauksia, jolloin vanhoista lehdistä löytyy
vastaus parhaiten.

Terv. Esa

At 16:43 21.2.2003 +0200, Juha wrote:
>   Moi   Onko kenelläkään ehdotuksia taajuudella 1360  olevasta jenkistä
>joka kutsuu itseään " sports animal " ?
>Samassa höpinässä oli Pingvins tms. niminen jalkapallo joukkue, onko
tietoa >missä kaupungissa sellainen on ?
>Jääkiekko joukkue Pittsburg Pingvins on kyllä olemassa...

>750 kuului jingle joka ei aukea , ohjelma oli Overnight America, epäilen
aseman >olevan KFQD, mutta tuo jingle ei siihen mielestäni sovi, onko muita
ehdotuksia ?

T: JPI

73' EJH
¤ Esa Hänninen		¤ Kuunsäde 2 C 49