VS: [DX] Oceania

Jep, samat sanat. Olin viikonloppuna testaamassa uutta radiota mökilllä
Hollolassa ja 0400 - 0530 UT bandin yläpäässä 1400 - 1700 khz purisi SA/NA
-asemia lähes joka taajuudella - jenkkien osalta itärannikkoa tyyliin WWRU,
WPTX, WWZN....

73s

JNU (nimim. AOR on kiva peli)

P.S. Jos jotakuta kiinnostaa selvittää muutama espanjankielinen id ko.
viikonlopulta niin ilmoittakoon - ei ole niin hyvin hallussa, että voisi
olla aivan varma mistä asemista on kysymys ;)

Teemu Juurinen [SMTP:teemu.juurinen@xxxxxxxx] kirjoitti 26. helmikuuta 2003
11:22:

aikaa. Paras kuuluvuus on ollut hyvin lyhyen aikaa 0500 - 0510 UTC välisenä
aikana eli hetki ennen auringonnousua. Kuuluviin on noussut muutama SA/NA
-asema bandin yläpäässä.

| 73's
| TEJ

| THE INFORMATION IN THIS ARTICLE IS FREE. It may be copied, distributed
| and/or modified under the conditions set down in the Design Science
License