Re: [DX] Hävettää...

On Tue, 4 Mar 2003, Alpo Heinonen wrote:

> Reijo,
> Eihän tuo voi mitenkään olla QSL, jos et edes kerro nimeäsi kyselysi yhteydessä. Nehän ovat voineet kaivaa minkä tahansa rapon ja vahvistaa sen...
>
> Mutta, en kyllä ymmärrä mitä hävettävää e-mailvastauksissa on (=Toki saa hävetä jos siltä tuntuu). Se ei ole vastausta kummempi, ja nykyisin postivastauksetkaan eivät ole niin kummosia....
>
> Alpo Heinonen
> Rovaniemi, Finland
> http://personal.inet.fi/koti/alpo.heinonen/

Sitähän minäkin sanoin, että ei tätä oikein QSL:nä voi
pitää. Mahdollisesti joku muukin suomalainen on saattanut
raportoida tämän viime kesänä.

Pyysin vielä kirjallista vahvistusta postitse.
Claudiu Rosiu kertoi, että hän kysyy asiaa pomolta.
Taitaa olla tiukka hierarkia siellä päin, kun hän ei
voi itse kirjoittaa sitä omalla luvalla. Saas nähdä
tuleeko postissa mitään.

Reijo Alapiha