Re: [DX] Information R (AFG) 7000 (ex-8700)

Re: [DX] Information R (AFG) 7000 (ex-8700)

Osoite tuntuu olevan kiven alla.
Aseman sijainti on käsittääkseni Bagram Kabulin lähellä.
Olen e-mailitse lähestynyt muutamia US Armyn instansseja
mm. Fort Bragg'ssa, mutta ei sieltä minkäänlaista vastakaikua
ole tullut. Melko ymmärrettävää tässä maailmantilanteessa.
Jaksolla 6100 kuulin jokunen kuukausi sitten muutamaan
kertaan unidin, jonka formaatti oli täysin sama kuin 8700,
muttei kuitenkaan //. Tietojen mukaan 6100 olisi Information
Radio Kandahar. Mutta Afghanistanissa käyneet DX-lähteet
eivät ole (ainakaan sillä hetkellä) kuulleet asemaa lyhyillä.
73
JSA