From: Jari Savolainen [mailto:jari.savolainen@xxxxxxxxxxx]
Sent: 6. maaliskuuta 2003 13:25
To: DX
Subject: VS: Vs: [DX] Hävettää...

No, itseasiassa ei hävetä :) vaikka olen joillekin
e-mail verifioinneille tehnyt tuon Per-Olen mainitseman
tempun, eli liittänyt samaan paperiin myös aseman logon.

Mitä hyötyä?
Kun asettaa rinnan logollisen, nätisti asemoidun verifioinnin
ja suoraan postiohjelmasta printatun, näkyy hyöty siinä.
Eli aivan sama verifiointi, mutta huomattavasti enemmän
silmää miellyttävä. Tylsältä näyttää kansiossa e-maililaput,
joiden tekstistä ei ehkä aina edes kunnolla ilmene mikä
asema on. Esim "From: brigitte @ hiphop.com" "Many thanks
for your report. Yes you heard our station on 107.9. Bye".
Mutta ollapa siinä logo joka kertoo heti aseman olevan
vaikkapa Hop FM Liechtensteinista, niin jopa muillakin
QSL-kansion selaajilla alkaa kuola suusta valua :).
No, hiukan kärjistettynä. Tietysti jos ei vastauksiaan koskaan
katsele tai näytä muille, on aivan sama miltä verifiointi näyttää.

Melkein väärennös?
Eihän se verifiointi miksikään muutu, kun ei itse tekstin
sanoja muutella.

Mielipiteet ovat omiani, eivätkä edusta minkään yhteisön
kantaa verifiointien käsittelystä :).

73
JSA

------