From: Per-Ole Stenman [mailto:pstenman@xxxxxxxx]
Sent: Thursday, March 06, 2003 11:30 PM
To: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: [DX] eQSLit

Hauska kuulla miten kaikki käsittelevät omat sähköposti-QSL:it tosiaan.
Näköjään löytyy melkein yhtä monta tapaa kun eQSLien saajia, ja kaikki ovat
varmasti OK - Kuka nyt väittää että QSL:ien saaminen ja edelleen
jalostaminen tänään ei olisi yhtä jännää kuin esim 70-luvulla, kun vaan piti
heittää tuon lapun kenkälaatikkoon sängyn alle.

Oma tapani on seuraava: printtaan e-kirjeen suoraan alkuperäisessä muodossa
ynnä viestin ominaisuudet (josta selviää mm. lähetyksen ID-numero,
ajankohdat, reitti ja muut mielenkiintoiset asiat). Mahdolliset logot
netistä printtaan sitten ulos ja laitan "tarroina" mappiin.  Jotkut asemat
lähettävät jo melkoiset hienot kirjeet logoineen sähköpostina, ja katson
että tällä tavalla menetelty on helpompi jälkikäteen arvioida "vastauksen
laadukkuus".  Ehkä on myös kiva arvioida miten kehitys vie eteenpäin koska
tekniikka edistyy koko ajan. Vähän tulee 60/70-luvun "musta/valkoiset"
kirjeet mieleen, sitten kirjeisiin alkoi 80-luvulla yleisesti esiintyä värit
ja niin eteenpäin.

POS

----------
> Lähettäjä: Jim Solatie <Jim.Solatie@xxxxxxxxx>
> Vastaanottaja: Jari Savolainen <jari.savolainen@xxxxxxxxxxx>; DX
<dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
> Aihe: RE: Vs: [DX]  Hävettää...
> Päivä: 6. maaliskuuta 2003 13:50
>
> Täsmälleen samaa mieltä Jarin kanssa! Poimin asemien kotisivuilta kauniita
kuvia ja kuvitan jokaisen meilivastauksen, jonka vaan voin. Toki säästän sen
alkuperäisen tekstihässäkänkin, mutta onhan sitäkin jo tullut manipuloitua
monella eri tavalla sähköpostin perusasetuksissa.

> 73 & 88
> Jim

License