VS: [DX] Väärä kuukausi

Huh, heh ja hei Jouko, Risto ja DX väki.
Eihän tämä lämpö nyt karmeaa ole, ihan kivaa.
Joku maahanmuuttaja taisi sanoa taannoin, että
aina suomalaiset valittaa, milloin on pakkasta
liikaa, milloin liian kuuma :))).
Vanhana merimiehenä muistelen kun tropiikissa
kummitossut sulivat laivan rautakanteen kiinni ja
kananmunia saattoi paistaa ko. kummitossun
jälkien vieressä mukavasti.
En näköjään pääse tuonne on-line palstalle
(mikäs se onkaan viralliselta nimeltään?) vanhalla
testiajan tunnuksellani, ehkä Risto voit heittää
minulle uuden, jos luet näitä sepustuksia.
Kuunnellaan, kun ehditään ja kesäkököuksesa tavataan.
73
Jari