Re: [DX] Serbia & Montenegron ITU-koodi SCG

At 21:09 1.9.2003 +0300, you wrote:

>Ei kai ne ole samoja? Esim. Etelä-Afrikka on urheilussa RSA, mutta
ITU-koodi AFS.
>73, MR

Kuten jo kesällä kauan sitten vastasin asiaa ihmetelleelle
mr Romppaiselle privaatisti (alkuperäinen kysymys listalla
ei jostakin syystä ilmeisesti ikinä saapunut postilootaani),
niin Clusivessa minä ainakin käytän reippaasti maatunnusta
YUG, aivan kuten ITU:ssa (vrt WRTH) edelleen on Kinshasan
Kongon maatunnus ZAI, ja jos vielä pidemmälle mennään,
niin Sri Lankan maaatunnus on yhä CLN. Muutoksiin ryhdyn
sitten kun saan asiasta virallista ja verifioitua tietoa. Sitä
ennen en ainakaan ala säveltää mitään omia ihmisiä harhaan
johtavia virityksiä.

73's JLN