Re: [DX] Miksi Grönlanti ei vastaa ?

Kieltämättä minun saamista vastauksista on jo kulunut aikaa, kymmenkunta vuotta ja ylikin,
mutta silloin KNR vastasi aika varmasti, joskin hitaasti.

Vastauksien leimoissa lukee teksti "Radiofoniingeniøren", jonne/jolle raportit kannattanee osoittaa.
16 v. takaisesta v/s:stä ei taida olla hyötyä... :)

73's,
ARK

: Olen yrittänyt saada Grönlannin (570, 650 kHz) vastaamaan raportteihin jo pitemmän aikaa,
: vaan ilman tulosta. Nauharapoakin olen käyttänyt.
:
: Onko KNR mustunut viime vuosina ?
: Onko asemalla joku tietty henkilö (v/s) jolle raportit pitäisi osoittaa ?
: Vai vastaako vain emaililla ?
:
: Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen !
: