Vs: [DX] Surullinen juttu...

>Sattumalta olen joutunut kesän aikana hankkimaan itselleni
>lukuisia vihamiehiä argumentillani, että suomalainen radio
>on roskaa, koska näin pienessä maassa näyttää olevan
>suosittua vain yksi ainoa ohjelmaformaatti, joka ei ole
>missään tekemisissä esimerkiksi amerikkalaisten radio-
>formaattien kanssa. Sen formaatin nimi on "suomalainen
>mainosradioformaatti". Suomalainen mainosradioformaatti
>on suosittua, koska vaihtoehtoja ei ole.

Argumenttisi on asiaa - suomalainen radio on roskaa!
Useita kertoja olen joutunut kärsimään idiooteille
suunnatuista tekopirteistä aamuohjelmista a'la Kiss,
Nova, NRJ ym. Uskomatonta että kohdallani ainoa
kuunneltava asema on se jonka ohjelmatarjonnan
heikkouden vuoksi tuli aloitettua dx-kuuntelu - YLE!
Siksi en edes enää viitsi kuunnella/raportoida
paikallisia asemia - eihän tästä kärsimyksestä saa edes
pistettä, kuten P-Korea ym maiden asemista.

>Suomalainen radioympäristö tuntuu tekevän kynsin hampain
>kaiken mahdollisen todistaakseen, että näin ei ole.

Tai sitten toiset vain pyrkivät apinoimaan yhden ideaa, kun
omia ideoita aliarvioidaan eikä edes uskalleta kokeilla uusia
asioita. Miksi muuten kaikki paikalliset asemat kuullostaisivat
toisiltaan. Ilkeästi sanoen tulee mieleen Radio Moskova -
silloin erikieliset ohjelmat kuullostivat toisiltaan kun täällä
nyt eri asemat kuullostavat toisiltaan.

Valitettavasti olen siis kuuntelijana marginaaliryhmässä.
Siksi olen dx-kuuntelija...

MLA

Mikko Laine, Elimäki, SE-Finland
Location 60.80185, 26.52397