Vs: [DX] HCDX ja RM-vihjepalsta

Hei!

>Kysymys kuuluu, onko kovinkaan vaarallista, että olen enemmän tai vähemmän
vahingossa lähettänyt samoja >lokauksia sekä vihjepalstalle että
HCDX-on-line-palstalle, josta ymmärtääkseni päivämäärän 24. elokuuta
>jälkeen lähetetyt kuunteluvihjeet ohjautuvat automaattisesti Radiomaailman
lokipalstoille.

Teoriassa lokitoimittajan pitäisi suorittaa karsinta, mutta tässä
tapauksessa harkintakyky on pettänyt.

>Olosuhteiden pakosta, kuunteluharrastukseni liikkuu jossakin HCDX:n ja RM:n
vihjepalstan välimaastossa. >Mitä sen on väliä, jos esim. vihjaan Tarton
Perheradion 1035 kHz  sekä RM:n vihjepalstalle että HCDX-on->line-listalle.
Sama lokaus kahdessa eri kohtaa Radiomaailma-lehteä. Taidan olla ainut
DX-harrastaja, joka >kuuluu sekä RM:n vihjepalstan vakioavustajiin, että
HCDX-on-line-vihjaajiin. Olisiko siinä ongelman ydin?!

Ei suinkaan, ongelma oli minun liiallinen innokkuuteni käyttää hyväksi
HCDX-on-line lokia ilman tarpeellista harkintakykyä. Mutta toisaalta on
parempi julkaista yksi helppo, kuin jättää jokin  helpolta kuuluva lokaus
pois. Kunhan se ei tule aivan tavaksi...

73´s
Vaihteeksi (f)utilitya kuunteleva MLA