Re: [DX] Classic Gold - Tatarstan- Moldovas.... ym

Re: [DX] Classic Gold - Tatarstan- Moldovas.... ym

Moi,

Classic Gold Breeze on oma Classic Gold -ketjuun kuuluva asema. Se lähettää 1359:n lisäksi 1431:llä. Paikallisia ohjelmia on aamuisin ja iltapäivisin, mutta paikallismainoksia voi kuulla muulloinkin, samoin kuin paikallisia kuulutuksia. Lisäinfoa:
http://www.classicgold.co.uk/

73's TAT
Aitoo