-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Vesa-Jussi Rinkinen [mailto:vesa-jussi.rinkinen@xxxxxxxxxxx]
Lähetetty: 25. marraskuuta 2003 23:14
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: Re: [DX] fuppausta!

Jos voisin veikkailla asioiden todellista laitaa niin kuuntelija on
mahdollisesti kuullut KBOI:n mutta ohjelmakohdat ovat niin vähäisiä ja
ylimalkaisia ettei asema tunnista niistä itseään. Toivottavasti kyseinen
kolmen sivun kirjoittaja ymmärtää työntää raporttinsa..... syvälle.

Mitä voidaan tehdä että saadaan jotain järkeä tähän fuppauskulttuuriin?
Asemien kypsyminen alkaa olla vakava merkki...

Positiivistä on kuitenkin että suomalaiset diksarit ja kova yrittäminen
tunnetaan jenkkiasemilla ("The Finns").  Tuo Maunon taannoinen Crazy Finns
-juttu oli hauska.

VJR