Re: [DX] MW-tilasto ym...

Hei,
Ymmärtääkseni MW-SW tilasto on kaiken kansan ulottuvilla.
Paperiveriosta en tiedä, mutta SDXL:n kotisivuillta sen itse ainakin
sain.  Siis käypä katsomassa:
http://www.sdxl.org/
Myös minä kiitän vuolaasti MR:ää tilaston kokoamisesta -
melkoinen urakka.  Tilastossa on huomioitu ymmärtääkseni kaikki
lokaukset, joten se on varsin hyvä paketti Suomessa viime
kaudella kuulluista asemista ja hyödyllinen kaikille kuuntelijoille.
73's jhy