From: "Jouko Huuskonen" <jouko.huuskonen@xxxxxxxxxx>
To: <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, December 20, 2003 12:43 AM
Subject: [DX] MW-tilasto ym...

Eikö MW-tilasto olekaan kaiken DX-kansan ulottuvissa, kysyn minä?  Jim Solatie kiitteli vuolaasti MR:n panosta kyseisen listan kokoamisessa, Kaikki kiitokset Maunolle. Oen aina ihaillut ruotsalaisen SHORTWAVE BULLETINin HCDX:n "Partner Channels"in ilmaisia sivuja. Sieltä löysin mm. R Myanmarin lokaukseni ja siitä olin todella iloinen. Eikö tämä olisi hyvä malli myös Suomen DX-Liitolle?

Olen aina ollut sitä mieltä, että ns. huippukuuntelijoiden saavutuksia on aina arvostettu  aivan liikaa Suomen DX-Liitossa. Tavallinen harrastaja on jäänyt takarivin taaviksi. Olisiko tämä yksi hyvä syy jäsenmäärän jatkuvaan laskuun? Antakaa arvo myös meille koko DX-harrastuksen selkärangalle: aivan tavallisille radionupin vääntäjille; ei pelkästään harvinaisuuksien metsästäjille.

73´s
Jouko Huuskonen JKH
Turku