[DX] Vuoden asema 2003

Hyvät Herrat ja Naiset,

On tullut aika jakaa dx maailman jussit ja oskarit eli valita Vuoden asema 2003 !
Koska me dx kuuntelijat ollaan sen verran ammattilaisia niin vain yksi palkinto jaetaan eli Vuoden asema 2003 saa diplomin Suomen DX liitolta aikanaan. Joten kaikki listalaiset äänestämään !

Kerrataan vielä säännöt. Edellisten vuosien Vuoden asemia ei voida valita uudestaan. Aseman joka tulee valituksi äänestyksellä on pitänyt tehdä jotakin erikoista (esim. kuuntelija ystävällinen) vuonna 2003 tai muuten tehnyt jotakin merkittävää juuri äänestäjälle vuonna 2003.

Aikaisemmat Vuoden asemat ovat:
Radio Miskut, Nicaragua
Radio Ropa Info, Saksa/Tsekki
Christian Voice, Sambia
Radio Nederland
WRMI Radio Miami International
Radio Minurca
Radio St. Helena
Scandinavian Weekend Radio
Banda Oriental
Radio Cancao Nova
R TV Hong Kong

Ja sitten itse asiaan. Pari nimeä on jo ehdotettu: R Okapi, R Verdad ja WHDP 1620. Tuossa pari esimerkkiä. Ja sitten se tärkein vaihtoehto eli oma valinta.
Äänestykset mieluiten suoraan minulle (mieluiten nimimerkin kera esim. JPI äänestää X asemaa...) ja laitan väliaika raportteja dx hard core listalle. Perustelut sisältävät äänestykset voi tietysti myös laittaa dx hard coreenkin sillä asemien "mainostaminen" on sallittua kohtuudella...

Hyvät herrat, äänestys on alkanut !

P.S. Vain äänestämällä voit vaikuttaa.

T: JPI