Re: [DX] Postituslista

niin,

hyvà esimerkki on esim clusiven avustusten mÃÃrà per viime numero - osaltaan joululomat mutta varmasti myÃs Online Log - eli helpottaa kommunikointia ja ehkà jopa aktivoi toimintaa.

Mie kans. sano.

JNU

Juha Ignatius kirjoitti:

> [...]
perustettaisiin TreDXK:n tapaan oma postituslista, jolla voitaisiin tiedottaa tapahtumista sekà keskustella rakentavasti erilaisista harrasteen kysymyksistÃ, paikallisesta nÃkÃkulmasta. Se saattaisi olla erÃs tapa jatkaa HDXK:n toimintaa, jos kerhoilloista ei oikein enÃà tule mitÃÃn. Olen ymmÃrtÃnyt, ettà tamperelaisilla on tÃstà jÃrjestelystà hyvià kokemuksia, mistà osoituksena on maan ainoa edelleen ilmestyvà paikallislehti, Kantoaalto. Voisiko joku TreDXK:stà kertoa, kuinka homma on toiminut.

> Moi
>
> Kuten asiasta keskustelin HAA:n kanssa toimistolla jonkin aikaa
sitten mulle tuo sopii. KysytÃÃnkin asiaa nyt nÃin pÃin onko pÃÃkaupunkiseudulla halukkaita osallistumaan tuohon postituslistaan ?

> T: JPI
>
> _

Kannatan ajatusta ja olen valmis osallistumaan listalle.

73's HPU

--
"Se on vuan oekeen,
ettà luu on kovvoo