[DX] Ei enää hävetä

Moi

Olen lopettanut taistelun tyylimyllyjä vastaan eli olen alkanut fuppailemaan asemia myös e maileilla. Nuo perinteiset vastaus prosentit kun tuntuvat laskeneen jo niin alas että hirvittää...
Joten olen parina viime päivänä etsinyt e mail osoitteita USA:n asemille ja lähettänyt alle 10 e mail follow uppia joista pari on jo vastannut:

1560 KKAA, Sd
1600 WCWC(nyk.WRPN), Wi

Ei nuo eemelit niin pahalta tunnu kun on vuosia koittanut saada noilta asemilta vastauksen, nyt nuokin vastaukset tulivat parissa tunnissa.

vs tietot ja e osoitteet saa minulta

T: JPI