Re: [DX] Bongaa elokuvista radioasemia

Aihe on ajankohtainen siinä mielessä, että juuri eilen illalla tuli Neloselta klo 21:30 elokuva 'Frequency', jossa juonen ytimenä olivat varsinaiset extreme -häiriökelit. Niiden ansiosta päähenkilö saa yhteyden vanhalla Heathkitillä isäänsä 30 vuoden taakse menneisyydessä. Revontulia oli kovasti New Yorkin taivaalla ja auringonpilkut olivat huippulukemissa. Mieleen jäi muun muassa pikkupojan kommentti ko. hamssi -radiosta: 'Tätäkö käytettiin ennen Internettiä'.
Alla olevan linkin takaa löytyy jenkki -hamssin hauska arvostelu elokuvasta.
 http://www.arrl.org/news/features/2001/11/15/1/
Asiaan liittyvää ilmiötä tarkastellaan myös täällä:
http://www.wackradio.com/moonbounce/

73 de PUL