[DX] R Shabele 6960

Yes
Olin oikealla taajuudella eilen 4.3; oli tosiaan tasan 6960 tai joku herzi alle.
Tuleekin ihan luettavasti parantuen koko ajan 18->20;
On muuten meininkiä ja aitoa yritystä näillä somaleilla - aivan toista kuin jenkkien ketjut yms roskaohjelmat !

73s tk

Tarmo Kontro
Kymenlaakso Polytechnic
PL 13
FIN-48231 Kotka
+358 44 7028 342
fax +358 5 2208209

Hyvin tuo on yleensä kuulunut, ainakin viimeiset puolisen tuntia
n. 2030-2059. Tänään 4/3 1800 aikoihin melko heikko sinkku, mutta
ainakin minulla tuntuu nyt olevan jaksolla 6960.
73
JSA