[DX] Re: PJ tiedottaa ja Radio Syd

Moi, Asiahan ei tietenkään minulle mitenkään kuulu, mutta viestinnän suunnasta -LIHA ja SDXL panee epäilemään, että jotain sähinöitä on ollut käynnissä...

Mutta mitään syytä sellaiseen tuskin tässä pienessä "pahasti sisäänpäin lämpiävässä systeemissä" tuskin oikeasti on... Pikkumaisesti kisaamme vain kaikenlaisesta turhasta.... Koska tostuushan edelleen lienee, että VAIN puutarhanhoito on tärkeää (.... ja hohhoijaa sentään... lieneekö sekään nyt sitten niin ylitsepääsemättömän tärkeää?)

Joten parhaimmat onnittelut vain reippaalle uudelle puheenjohtajalle ja luutuneen juurevalle hallitukselle ;o)
Kyllä se siitä...

Ja hyvinhän hoidit pestisi sinäkin, JPI.... Nyt jää aikaa varmaan paremmin huippukuuntelulle (jossa aktiivisuutesi tosin on ollut pelottavan kovaa tähän saakkakin... Tsemppiä vain...

"Ja muuten olen sitä mieltä, että RADIO SYD SW oli pisteasema" -AHE