Re: [DX] Re: PJ tiedottaa ja Radio Syd

Lainaus Juha Ignatius <juha.ignatius@xxxxxxxxxxx>:

> Juu, meillä oli liitossa pientä erimielisyyttä muutamasta asiasta jotka
> paisuivat sitten suuriksi ongelmiksi. Nyt kaikki on OK, sillä Tuomas
> suostui ottamaan pj:n pallin alleen ja henkilökohtaiset eri mielisyydet
> eivät enää haittaa asioiden hoitoa. Täsmennän vielä että Tuomaksen ja
> minun välillä ei ole ollut mitään erimielisyyttä. Voinen vielä täsmentää
> että kysessä oli minun ja RV:n välinen. Kyse ei ollut suurista asioista
> vain pelkästään henkilökemian sopimattomuudesta. Itse kukin otti herneen
> nenäänsä...onneksi ei tullut otettua sitä hernettä korvaan sillä se
> [...]

Tätä on sen verran korjattava, että ei se nyt ihan pelkästään kemiallista
ollut; minulla on tapana kritisoida ensisijaisesti asioita, vaikka tällä
kertaa meni jonkun verran myös kemian puolelle. Mutta nuo asiat eivät
todellakaan olleet kamalan dramaattisia, noin yleisesti ottaen.

> Mutta tuo on jo eilistä ja asiat on unohdettu. Ja luulen että asioille
> voidaan laittaa piste nyt.

No, ainakin tältä erää. Ja on syytä myös ottaa opiksi se, mitä tästä on
opittavissa.

> T: JPI

t. RV

--