VS: [DX] ILMAISTA VIINAA JA KAUNIITA NAISIA

VS: [DX] ILMAISTA VIINAA JA KAUNIITA NAISIA

Hah, mitäs tämä nyt oikein merkitsee!
Kun nyt olen voittanut useissa kansainvälisissä lotoissa
miljoonia dollareita ja monet entisten valtionpäämiesten
lesket, siskot, serkut ja kaimat tyrkyttävät megamiljoonien
talletuksia tililleni, ajettelin tsekata myös tämän tarjouksen.
No joo, kyllähän nuo dxing.infon artikkelit aina halvan viinan
ja (tosi) huonot naiset voittavat:)
Taustamusiikkina kuuntelin 4292 kHz sähkötyksellä Välimeren
säätiedotusta (näitä tuli aikoinaan kopitettua laivoilla Aimo Nivaska
kipparille toimitettavaksi).
73
JSA