Re: [DX] Radio Scandinavia 603 AM ja pistelasku

Re: [DX] Radio Scandinavia 603 AM ja pistelasku

  Niinpä niin,  lienenkö vieläkin perukammasta, mutta samaa mieltä olen. Minusta tuntuu, että pistelaskennasta pitäisi tehdä tuhatsivuinen kirja kaikkine kommerverkkeineen (eikä se siltikään avaudu...).

  Yksinkertaisesti jokaisesta yleisradio-ohjelmaa laillisesti lähettävästä lähettimestä pitäisi saada pisteet lakkariin.  Ainoa "hämärä" alue ovat samaa ohjelmaa SAMALLA taajuudella lähettävät eri paikkakuntien lähettimet =niistä voisi saada taajuuspisteen. Muuten mitään eriskummallista asiassa ei pitäisi olla!

  Joten mm. Radio Syd SW oli pisteasema. Ja tuskinpa Kanarialtakaan ihan laittomasti lähetellään... Honk Kong, AFRTS, Turkin meteorogit yms...
  PISTE

  Ja ALT voidaan lakkauttaa tarpeettomana?

  AHE
  "Turha byrokratia pois- pois totalitarismista" Vai jatketaanko pikku neukkulaamme :-(