[DX] Sangean DAB radio

Moi

Olen jonkin aikaa testaillut Sangean DDR-3 radiota, siinä on DAB ja perinteinen ULA (87,5-108 MHz) RDS näytöllä. Radio tuntuu hyvältä. Olen tällä viikolla hankkimassa Sangean radioita, eli jos jotakuta  tämä DAB / RDS radio kiinnostaa niin sellaisia voin hankkia samalla. Lisätietoja saa minulta mm. hinnan ja jutun Sangean DDR-3 kokemuksista liitetiedostona.

DAB radio kuuluu ainakin alueella Tammisaari - Tampere - Hämeenlinna - Lahti - Loviisa etelä/sisä puolella. Tosin itse olen sitä kuunnellut jopa Valkealan mökillä.

DAB radiosta kuuluu Suomessa n. 12 asemaa mm. Radio Peili, Radio Q, YLE Mondo, YLE Multi ja YLE World tavallisten YLEn suomenkielisten kanavien lisäksi. Myös 3 ruotsinkielistä YLE:n kanavaa kuuluu.

T: JPI