From: <dx-request@xxxxxxxxxxxxx>
To: <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, June 04, 2004 2:38 AM
Subject: DX Lukemisto, Vol 18, Aihe 4

Lähetä DX postituslistalle lähetetyt viestit hyväksyttäväksi
dx@xxxxxxxxxxxxx

Liittyäksesi tai irtisanoutuaksesi listalta www-yhteyden kautta,
vieraile
tai jos käytät sähköpostia niin kirjoita otsikko- tai viestikenttään
sana 'help' ja lähetä se
dx-request@xxxxxxxxxxxxx

Saat yhteyden listan ylläpitäjään
dx-owner@xxxxxxxxxxxxx

Kun vastaat listalle, muokkaa Otsikko-kenttää siten, että sopii
paremmin kuin "Re: Kokoelman DX sisältö..."

Tämänpäivän Aiheet:

   1. Lahteen paikallislehti (Jari Lehtinen)
   2. (ei otsikkoa) (Risto Kotalampi)
   3. Re: (ei otsikkoa) (Ari Kilponen)
   4. Re: (ei otsikkoa) (Vesa Hienonen)
   5. Loki: 03.06.2004 (Risto Kotalampi)