[DX] Radioäänelle töitä

Hei,

Onko kukaan kiinnostunut tienaamaan äänellään muutaman lisäeuron? Vaatimuksena hyvä ääni, täydellinen suomenkielen taito, jonkin verran englannin ymmärrystä ja mahdollisuus nauhoittaa ja lähettää hyvätasoisia mp3-muodossa olevia nauhoituksia sähköposititse. Suomalaista "voiceover"-ääntä etsii firma nimeltä www.media-movers.com - tarkemmat yhteystiedot saa minulta. Sisältö saattaa kai olla mitä tahansa - journalismia, mainoksia, tiedotteita tms. jotka pitäisi kääntää ja nauhoittaa suomeksi. Firma lähestyi DXing.infon kautta, ja auttaisin itse, jos ehtisin, mutta olen tien päällä seuraavat kuusi viikkoa. Mailaa, jos olet kiinnostunut.

73
Mika