Vas: Re: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista - syvä hiljaisuus vallitsee

Vas: Re: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista - syvä hiljaisuus vallitsee

Arin kommentteihin sen verran,että EN:n kortit ovat nyt kotikansiossani.Asiassa ei ollut muuta kuin ,että kohdalle sattui tupla-dementikko.Asia kunnossa sen osalta.

Huomisesta alkaen e-mail osoitteeni on vain
e_nykanen@xxxxxxxxxxx

eli Soneralle hyvästit.

Luultavasti tipun näiltä listoilta,koska näyttää,että kotalampi.com ei hyväksy Yahoota e-mail-listoihin,koska muutaman liittymisyrityksen jälkeen aina tulee hylkäys.
Eikä Ristokaan ole kommentoinut kyseilyihini.
Eli kaikille hauskaa kesää.Es-kelejä on ollut muutamia ja varmaan lisää tulossa.
73´Esko