Re: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista - syvä hiljaisuus vallitsee

Lainaus Ari Kilponen <ari.kilponen@xxxxxxxxxx>:

> Todellakin, onpa huonomuistista porukkaa tämän postituslistan
> tilaajissa...
>
> Jos allamainittu rahalipas on hävitetty tai annettu pois, ei siinä
> mitään: ei sen perään
> kannata sen enempää kitistä. Mutta tieto sen kohtalosta olisi
> tervetullut.
> Herätys tamperelaiset! Vai olisinko antanut sen jollekin
> eteläpohjanmaalaiselle - oliko
> v. 1998 kesis jossain Etelä-Pohjanmaalla (Kurikka ?)?

Epäilen, että pääsyy siihen, ettei asia ole selvinnyt, on, että lista ei
tavoita asianosaisia. Tällä listalla on kuitenkin tietääkseni vain alle 100
tilaajaa ja joskus 5-10 vuotta sitten vaikuttaneet kokousaktiivit eivät
taida olla kovin sankoin joukoin mukana. Huonomuistisuus on varmaan osasyy
sekin; itsekin oman huonomuistisuutesi myönnät tuossa.

> [...]
> on hävinnyt
> osallistujien kasseihin alta aikayksikön...     Takavuosien
> DX-Kuuntelijan sanoin: "... DX-kuuntelijoiden
> lauma vyöryi esitetilan ovien avaamisen jälkeen..."   :)
>
> Mutta mielenkiintoista tuo EN:n lehteä varten lainaaman materiaalin
> häviäminen: ennen sai
> pelätä sitä, että kirjapaino hukkaa QSL:iä, tarroja ym. matskua. Mutta
> että nyt saa samaa
> varoa toimittajienkin osalla! Ennenkuulumatonta...     Ja mitähän Liitto
> aikoo tehdä asian
> kohdalla? Mielestäni Liiton pitäisi selvittää tällainen asia

Olin Eskon kanssa asiasta puheissa, ja kuten hän itse kertoi, asia on selvinnyt.

> Samoin merkillistä saamattomuutta jos Liiton tavaraa jää jonkin
> (aktiivisesta) toiminnasta
> poisjääneen henkilön hoteisiin!

Minusta on aika tylsää syyttää liittoa ja sen hallitusta saamattomuudesta
tapauksessa, jota et tippaakaan tunne. En aio jutusta täällä enempää kertoa,
sanon vaan, että siihen liittyy monenlaisia ongelmakuvioita. Tavaran arvo
sekä sen merkitys liitolle eivät onneksi ole kovinkaan merkittävät.

> Hyvää kesän jatkoa kaikesta huolimatta & näkemisiin Lepaalla,
> ARK

Samoin.

RV

--