Re: VL: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista -sy vä hiljaisuus vallitsee

At 13:25 1.7.2004 +0300, you wrote:
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Risto Vähäkainu
Lähetetty: 1. heinäkuuta 2004 11:10
Vastaanottaja: Ari Kilponen
Kopio: dx@xxxxxxxxxxxxx
Aihe: Re: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista -syvä hiljaisuus vallitsee

Lainaus Ari Kilponen <ari.kilponen@xxxxxxxxxx>:

> Todellakin, onpa huonomuistista porukkaa tämän postituslistan
> tilaajissa...
>
> Jos allamainittu rahalipas on hävitetty tai annettu pois, ei siinä
> mitään: ei sen perään
> kannata sen enempää kitistä. Mutta tieto sen kohtalosta olisi
> tervetullut.
> Herätys tamperelaiset!

Huomenta vaan Ari!

Olen tosin pirkkalalainen, mutta voinen silti antaa elonmerkkiä täältä hitaasta, hiljaisesta Hämeestä: Laajahkon keväisen selvitystyön tuloksena olemme tulleet siihen päätelmään, että TreDXK:n lipas, jota mm. EDXC:ssä käytettiin, on vihreä (ei siis harmaa mitä etsitte), joten valitettavasti ainakaan minulla ei ole tiedossani mitään ratkaisevia vihjeitä asian selvittämiseksi... :)

Vai olisinko antanut sen jollekin
> eteläpohjanmaalaiselle - oliko
> v. 1998 kesis jossain Etelä-Pohjanmaalla (Kurikka ?)?

Epäilen, että pääsyy siihen, ettei asia ole selvinnyt, on, että lista ei
tavoita asianosaisia. Tällä listalla on kuitenkin tietääkseni vain alle 100
tilaajaa ja joskus 5-10 vuotta sitten vaikuttaneet kokousaktiivit eivät
taida olla kovin sankoin joukoin mukana. Huonomuistisuus on varmaan osasyy
sekin; itsekin oman huonomuistisuutesi myönnät tuossa.

> Hyvää kesän jatkoa kaikesta huolimatta & näkemisiin Lepaalla,
> ARK

Samoin.

RV

Samoin & leppoisia suvituulia kaikille!