[DX] radiovastaanotin

    Olen viettanyt viime ajat Kauko Idassa,josta vasta
palasin.Jatin aor 7030 radioni kiinallaisille
dxkuuntelijoille.Olisisko jollakin tarpeetonta
ohjelmakuunteluun sopivaa vastaanotinta vuokralle tai
halvalla myytavana.Tietaako joku mika on kauko idassa
edullisin paikka ostaa jrc vastaanotin.olen ajatellut
kaytettya 515 tai uutta 545.

                                   esa ronkainen